Kategoriler

17 Kasım 2016 Perşembe

ONE PİECE CHAPTER 846 İNCELEME

  Osu, minna ! Watashi ga kita. Deku desu.

   One Piece'in yeni bölümü iki hafta aradan sonra geldi ve ben, One Piece delisi , inceleme yapmazsam olmaz, değil mi? Heh.

 Öncelikle değinmek istediğim şey :



Karakterin kitap şeklindeki ayakkabılarını görünce "Hö? Bu da nesi?" diye kalakaldım. (Kacchan➝ Vay, değişik bi bakış açısı. Ben de kitapların üzerine basıyor diye düşünmüştüm.. ಠ◡ಠ) "Nasıl bir güç olabilir ki bu..Ne biçim bişi.." modundayken daha sonra gördüklerime inanamadım : 




    Demek rakiplerini kitabın içine alarak kendi yarattığı dünyaya gönderiyormuş? YOK ARTIK sayın seyirciler. Çok sevdim bu gücü ya? Sorun bende mi acaba? (Kacchan➝ tam senlik bir güç, sevgili yazar arkadaşım.) Ahah. Zaten Big Mom'un ordusundaki karakterlerin çoğusunun ilginç güçleri var. Un mu ararsınız kurabiye mi ararsınız meyve suyu mu yoksa şeker mi, yoksa puding mi... Ah, buldum! Çikolata ararsınız değil mi? Sizi gidi sizi. Hadi gene iyisiniz, o da var. Ben bir koşu gidip Big Mom'un ordusuna katılıyorum. Öptümkibye.


  Luffy'nin icabına bakmak bir kenarda dursun, aynı zamanda Big Mom'un Vivre kartını görüp Nami'ye boyun eğmekten başka çaresi olmayan ağaçlara da acımaları yok. Zaten Pekoms'un biletini en ufak yanlışında tereddütsüz kesmelerinden belliydi. A bu arada Pekoms demişken, ona ne oldu bir fikri olan var mı acaba? İki seçenek var : Ya Big Mom'un adamlarına yakalandı ya da Jinbei sağolsun, çocuğa sahip çıktı. Alakasız bir yerde olduğunu düşünmüyorum. 


(oopss.. iteyooo, kono yaro! )

 O acıyı buradan hissettim. Luffy :'(  Luffy, Sanji'yi burada kıpırdamadan bekleyeceğine söz vermişti. Ancak böyle devam ederse o iş biraz zor gibi görünüyor..



  Ama  benim bildiğim Luffy, kıpırdamaz. Ya Luffy tek başına savaşacak ki bu bizi çıkmaz yola götürüyor... Ya da yardıma birileri gelecek. O birileri de , evet bildiniz sayın seyirciler ! Jinbei oluyor!! Heh. Jinbei konusuna yazının sonlarına doğru ayrıntılı bir şekilde değineceğim.



 Şimdi, burada.. Bu Vivre kartının anahtar bir rol oynayacağını düşünüyorum. Ne konuda? Tabi ki Big Mom'un Mugiwara korsanlarına karşı bakış açısında. Ne mi olabilir? Belki kızı hakkında bilgi vermeleri karşılığında onlara bir iyilik yapacak? (Yok, bu değil. Ne alakası var canım.. Sen de Deku...)  Belki kızının dostlarına iyi davranacak? Bunu da pek sanmıyorum ama bir şey olacak. Ona eminim.


(bkz: arkadan gelen hayalet)


    (bkz: bu da önden gelen hayalet)

  Sanji, Pudding'le evlenip Big Mom'un adasında kalması karşılığında Mugiwaraların öldürülmeyeceğine dair söz alıyor. (Kacchan➝ Kusso kukku meeee!! щ(ಠ益ಠщ)) Maci ka yo, Sanji?! Macide maci ka yo? Luffy'nin seni bırakacağına kendin de inanıyor musun? Size söyliyim, bu savaş dünya çapında büyük bir savaş olacak.


  Ve geldik Jinbei'ye ! Demek Jinbei hediye olarak poneglyph getirmiş Big Mom'a... Böyle bir hediyeden sonra Big Mom Jinbei'yi azad etmiş olabilir mi? Bence gayet tabi olabilir. Ama hiç mi bir şey yapmadı? "Tamam, gidebilirsin." mi dedi? Yoksa bir şart mı koştu? Ne yaptı bu Big Mom, göstersenize yaro domooooo !!! Bence Oda Sensei Jinbei'nin sahneye girişini çok epik bir şey yapmak için bu kadar gizliyor olanları. Olamaz mı? Olabilir. (Kacchan➝ Lütfen öyle olsun ve Jinbei artık tayfaya katılsın! Şuan en çok istediğim şey bu. Come on Oda Sensee, you can do it ಥ⌣ಥ jkjlkjdn) Jinbei olmadan Luffy'nin sonunu iyi görmüyorum ben. Gerçi Jinbei olsa bile iyi olmayabilir ama... Bence Jinbei yanında birkaç kişiyi daha getirecek. Zoro-tachi? Ne oluuur geliinnnn !! Marco ya da diğer bir deyişle Shirohige korsanları? Bunu olası görüyorum ama yanılmıyorsam onlar Kaido için birlik oluşturmaya çalışıyorlardı. Ama Ace'in kardeşi için bence katılırlar. Kim gelecekse gelsin, ama ne olur Jinbei yalnız gelmesin ! lol (Jinbei geldi de yalnızına karar veriyoruz..)




(bkz: orada bir brook mu gördüm ben?)


  Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !! Doğru görmüşüm, heh ! Sonunda uzun zamandır kayıplarda olan biizm ikiliyi görebildik ! Ne kadar özlemişim Broookkk !!! Yappa omae daaaa!!!!! (Kimbilir Zoro'yu görsem ne tepki vereceğim...skdjhkjg)

    Olaya gelirsek... Pedro'nun çoktan fark edildiğini öğrenen Brook, böyle bir "kazan ya da kaybet" durumunda ellerinde kalan son kozu oynayarak "Yem olabilir misin, Pedro?" diye soruyor. Ponehlyphleri çalmak için tek şans. Korsanlar Kralı olabilmek için ele geçirilmesi gereken önemli bir taş. Elde edebilecekleri muamma... Gerçi bana göre kesin elde edecekler ahahah ama bu Big Mom'ı iyice zıvanadan çıkaracak riskli bir hareket. Sanji'ye verdiği sözü bu şekilde biraz zor tutar. Ve sözün tutulmadığını gören Sanji de bizimkilere geri döner! Mutlu son. Demek isterdim ki... Anlaşılan Mugiwaraları daha çook şey bekliyor.

 Cya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder