Kategoriler

7 Kasım 2016 Pazartesi

Tokyo Ghoul:re Chapter 100 İnceleme

  Tadaima modorimashita, minna-san! Ore wa Deku !

  TG:re 'nin yeni bölümü cumartesi günü yayınlandı ve bazı işlerim olduğundan dolayı ancak bu akşam incelememi yapabiliyorum. Manganın şu anki bölümleri resmen göz yaşartıcı türden. Meğer Kaneki'nin Anteiku'ya dönüşünü umutsuzca deliler gibi bekliyormuşum. O kadar uzun süre savaş oldu ki artık bir müddet dövüş filan görmek istemiyorum mümkünse.

Bölüme gelirsek...


 


   




(Görüleceği üzere ben Mangastream'den okuyorum >.>)

  Bölüm rahmetli Tsuneyoshi'nin vasiyetini tartışan CCG dedektiflerinin toplantısıyla başladı. Başka birine daha böyle oldu mu bilmiyorum ama benim dikkatimi direkt Matsuri'nin çarpık çizimleri çekti. Yukarıda da gördüğünüz üzere... İlk başta "Bu ne lön? Ishida bu bölüme pek özen göstermemiş galiba.." diye düşünürken diğer dedektiflerin neredeyse mükemmele yakın çizilmiş olduklarını fark edince ... "Var bunda bir iş.." diyerek devam ettim. Acaba mangaka Matsuri'yi sevmiyor muydu? Matsuri'nin gölgelendirmesini yapan sekreter o gün hasta mıydı? Ishida'nın eli mi kaymıştı? Hayır, hayır... Eli kaymış olsa sadece bir kere abuk subuk çizerdi o kadar ! Aklımda deli sorular...

  Tabii sonradan anladık ki...


(bkz: Matsuri'deki şimşekvari kalp çarpması)


(bkz: An itibariyle deliler gibi aşık olan liseli kız sendromu)


Evet, doğru bildiniz ! 

  Matsuri'nin kendisi çarpıkmış zaten... akduhskgjh Ayrıca önceki bölümlerde de bu karakteri böyle abuk subuk çiziyordu mangaka, hatırlamıyor değilim. Tamam, Furuta'dan falan şüphelenmesi zekice ama Matsuri... Sen tam bir sadistsin dostum. İleride Urie'ye bir şeyler yapmasa iyi. Urie'yi bir odaya hapsedip, kırbaçla filan... Tanrım neler düşünüyorum. Ama bu adam yapar bunu. O potansiyeli gördüm. 

  


  Şimdi sırada Furuta'nın gelişi var sayın okuyucular. Yüzünün sağ tarafındaki yan yatmış V'yi bir tek ben mi görüyorum ? Tarotta 5 zirve, istek, sağlık, öngörülemezlik, topluluk (hangi topluluk acaba???) , acımasızlık vb. gibi anlamlara geliyor. Ayrıca... WTF with that hand sign, Furuta? Tamam V'densin, anladık. Ama niye bu kadar gözümüze sokuyorsun ?! 

   


  Bu bölümde Ui'nin kendini sorgulamasını gördük. Güvenmek istediği insanların hepsinin gittiğini düşünen Ui, niçin savaştığını düşünüyor. Aslına bakarsanız.. Ui'yi potansiyel Kaneki yandaşı olarak görmek istiyorum ama başka bir açıdan bakınca.. Bu adam zamanında Kaneki'yi kıskanan adam değil miydi?..
  Sonuç olarak katılırsa Take uğruna katılır, bence. 

  


  Üzgünüm ama Suzuya potansiyel düşman... Shinohara'nın da buna onay verdiğini görmediği müddetçe Kaneki'ye katılmayacaktır.






  Sevgili Urie,

  Görüyoruz Mutsuki'den hoşlanıyorsun, gözümüze o kadar sokmasan da olur lol. Ancak başın büyük belada. (bkz : daipinchi) Arkanı kollasan iyi edersin, ne olur ne olmaz.

 Urie Kaneki ile uzunca konuşup olayları anlarsa Kaneki'ye katılır bence, bakmayın öyle yükselme heveslisi kibirli bir genç olduğuna. O da aynı Mutsuki gibi kendini gizliyor. 


  Mutsuki demişken... WTF are you, Mutsuki? Sana duyduğum sempati git gide azalıyor. "Ona inanıyorum, eminim sebebi vardır." derken bile rol yaptığın o kadar belliydi ki... Sen büyük ihtimalle Urie ne derse onu yapacaksın. 

  Yahari, quinxlerden en insancıl düşüneni Saiko. Olası bir savaşta Kaneki tarafına geçmesi %200. O kadar diyorum. 

 Sona doğru yaklaşırken... 




  Evet, Hinami çok güzel bir genç kız olmuş. Evet, Banjou Akira'ya büyük bir özenle göz kulak oluyor. Evet, Akira henüz uyanmamış. Ee... Dikkatinizi daha başka bir şey çekmedi mi? Solda, en solda... Esneyen bir varlık var !

Evet, işte bu ! Takizawa is back, BITCHEZ!!!!! Ehueeueuh bizimkilerle birlikte olmasına o kadar sevindim ki anlatamam !!!  

  Manga, Furuta-Kaneki buluşmasıyla bitti. Kaneki muhtemelen kendi planı hakkında konuşacak. Furuta'nın neden bunca zaman kendini gizledikten sonra birden CCG'nin başına geçmek istediğine gelecek olursak... CCG'yi kullanarak bir şeyler yapmak istediği açık. Yoksa tüm Washuuları katledip, (sadece Matsuri'yi bırakması da ayrı bir olay tabi) CCG'nin başına geçmek istemesinin basit bir intikam oyunu olduğunu düşünmüyorum. Dr. Kanou'nun da onunla beraber olduğunu varsayarsak.. Şu anda çatışan iki grup var, biri artık resmen Clowns (CCG, Kanou, Uta, Amon'un peder ve ekürileri), biri de Anteiku. (Ben Anteiku diyorum.) (Aslında bkz : Black Goat ) CCG'den Anteiku'ya kan kaybı yaşanacak. Ama kim, kimler olacak, kim bilir...

  Yazımı bitirmeden değinmek istediğim son şey ise... Eto ve Amon. Ölüp ölmedikleri büyük bir muamma. Amon ölmemiştir de Eto... Ishida ölen herkesi geri getiriyor gerçi... Öldü deseler bile inanmasak yeridir bence.

  Ayrıca hala Hide yok. Manga bitecek Hide yok. 

  Cya !







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder